Szállítás

A Dekorkeret webshopban 2 féle szállítási mód közül lehet választani:

  1. Házhozszállítás a GLS futárszolgálattal - 1190 Ft
  2. FoxPost csomagautomatába kézbesítés - 790 Ft



1.) Házhozszállítás a GLS futárszolgálattal 

Képtalálat a következőre: „gls logo”

A megrendelt termékek házhoz szállítását a GLS futárszolgálattal végzi.

A GLS a csomag feladását követően, legtöbbször már másnap kézbesíti Neked a megrendelésed, amennyiben a másnap munkanap. A kiszállítás általában 8 és 17 óra között történik. 

A GLS futárszolgálat általi kiszállításkor a kézbesítési címen kell tartózkodnod vagy annak a személynek, aki utánvét esetén kiegyenlíti a csomag díját.


A csomagküldés díjai az alábbiak szerint alakulnak:

  • 20.000 Ft csomag érték alatt 1190 Ft
  • 20.000 Ft csomag érték felett Ingyenes!


  • Az arra vonatkozó kéréseket, hogy a nap mely szakában történjen a kiszállítás, sajnos nem tudjuk teljesíteni, mivel a futárszolgálat tőlünk független és ilyen jellegű opciót nem kínálnak.
  • A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás intervallumot a várható kézbesítés időpontjáról.
  • A futár háromszor kísérli meg kézbesíteni a csomagot.
  • Amennyiben a futár nem tudja átadni a csomagot e-mailben értesítést kap az ügyfél. Az e-mailben található linken keresztül a címzett kérheti a kiszállítást új időpontban, valamint másik címet, vagy személyes átvételi módot is választhat egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPonton vagy GLS Automatából.
  • Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az oda- és visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.
  • A vásárló köteles átvételkor a csomag sértetlenségét és a termékek darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Amennyiben a csomagolás sérült, jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát.
  • Az oldalon feltüntetett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent, a tényleges időpont függ a futárszolgálattól is, ezért az ezektől való eltérésért az Eladó felelősséget nem vállal.

A megrendelések elkészítése után, a Dekorkeret átadja azokat a GLS futárszolgálatnak, ezért amennyiben ekkor szeretnéd változatni a kézbesítési címen, vagy időponton, akkor ezt a GLS központi számán tudod módosítani, mely a06-29-88-67-00 vagy +36-20-890-0660 A GLS futárszolgálat honlapja: www.gls-hungary.com

 

2.) FoxPost csomagautomtába kézbesítés

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap várnod a futárt. A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átveheted a megrendelt termékeidet. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Csomagodat 14 napon belül ingyen visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával. 


A FoxPost csomagautomatába történő kézbesítés díja: 

  • 20.000 Ft csomag érték alatt 790 Ft
  • 20.000 Ft csomag érték felett Ingyenes!

Az automaták listáját és további információt itt találsz: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak